لوکس ترین تور ها در جهان
نوشته شده توسط : gheirati

یکی دیگر از انواع تور ها، سفر به مقاصد لوکس و بی نظیر است. این سفر های لوکس می تواند یک سفر خاص باشد و برای افرادی که می خواهند یک سفر لوکس و لاکچری را تجربه کنند، خاطره انگیز ترین و بیادماندنی ترین سفر باشد. از جمله ویژگی های یک تور لوکس می توان از موقعیت مکانی عالی، امکانات کامل و مدرن و... نام برد.

 در این قسمت وبلاگ های هتل شما را با بهترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری در ایران و جهان آشنا می کند:

تور مشهد

این تور نیز دارای خدمات و امکانات لوکس و بی نظیری مانند انتخاب بهترین هتل ها، پرواز یا قطار ها با کلیه تجهیزات و امکانات لاکچری می باشد. قیمت این تور ها با توجه به امکانات و خدماتی که در آن ارائه شده است، بسیار بیشتر از دیگر تور ها می باشد و این ویژگی ها باعث شده است افراد خاصی این تور را انتخاب کنند. در این تور نیز هتل هایی را برای گردشگران رزرو می کنند که کلیه خدمات و امکانات آن مدرن و خاص می باشد. تور مشهد نیز به صورت ترکیبی می باشد، به صورتی که در یک سفر هم می توانید به زیارت از حرم مطهر امام رضا (ع) رفته و هم از جاذبه های گردشگری شهر مشهد و همچنین شهر های اطراف آن بپردازید.

تور لوکس اروپا

یکی از لوکس ترین تور های خارجی تور گردشگری اروپا می باشد. چرا که این تور می تواند یکی از بی نظیر ترین تجربه ها را برای افراد به ارمغان آورد. از آن جایی که این تور با بالا رفتن قیمت یورو گران شده است، افراد خاصی می توانند در این تور شرکت کنند. گردشگران نیز باید برای رفتن به اروپا ویزای شینگن را تهیه کنند تا به راحتی بتوانند از جای جای این کشور بازدید کنند. همچنین یکی از مزایای این سفر این است که کشور های اروپایی با هم هم مرز هستند و نیازی به استفاده از هواپیما نمی باشد و می توانند با قطار یا اتوبوس به مقصد خود برسند.

از جمله بهترین جاهای دیدنی و فوق العاده در این کشور می توان به پاریس و آمستردام اشاره کرد که هر کدام از آن ها به نوع خود منحصر به فرد می باشند. همچنین این قاره دارای سواحل بی نظیر و شگفت انگیزی می باشد که با معماری سنتی و قدیمی خود، تصویری زیبا و فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است. در این تور نیز خدماتی مانند اقامت در هتل های متنوع با صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت، بلیط رفت و برگشت، همراهی لیدر فارسی زبان، ویزای شینگن و... ارائه می شود. این امکانات نیز باعث می شود افرادی که به دنبال تور های لوکس و لاکچری هستند، این تور مورد تاییدشان قرار بگیرد.

تور ایتالیا

از دیگر تور های لوکس در جهان می توان به تور ایتالیا اشاره کرد. این تور نیز یک تور ترکیبی با شهر های دیگر مانند شهر های رم، میلان، ونیزو... برگزار می شود. گردشگرانی که این تور را برمی گزینند باید ویزای شینگن را خریداری کنند. همچنین است که برای سفر به این کشور فصول بهار و تابستان را انتخاب کنید. در این تور ها نیز امکاناتی همانند گشت شهری، راهنمای محلی، همراهی لیدر فارسی زبان، رزرو هتل 4 ستاره با صبحانه، بلیط رفت و برگشت با هواپیما و بیمه مسافرتی به گردشگران ارائه می شود.

تور فلورانس

این تور نیز یکی دیگر از تور های لوکس است که به صورت ترکیبی با دیگر شهر های ایتالیا اجرا می شود. این شهر نیز یکی از جذاب ترین و بهترین شهر های اروپایی می باشد که می توان در آن به بازدید از کلیساها، قصر ها، موزه ها و... پرداخت. از متداول ترین خدمات و امکانات ارائه شده در تور فلورانس نیز می توان به بلیط رفت و برگشت، رزرو بهترین هتل، گشت های شهری و آپشنی، همراهی لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، راهنمای محلی و... اشاره کرد.

تور7 روزه نیویورک

این تور نیز در 7 روز ادامه دارد و هر روز آن دارای برنامه های منحصر به فرد و مهیجی می باشد. در این تور می توان به بازدید از جاذبه های گردشگری و مراکز تجاری پرداخت. برجهای نیویورک نیز منظره ای بی نظیر را به وجود آورده که چشم هر گردشگری را به خود خیره می سازد. این تور نیز بهترین هتل در نیویورک را برای اقامت گردشگران رزرو می کند. همچنین بهترین و لوکس ترین امکانات را نیز برای آن ها ارائه می دهد. تور نیویورک نیز گشت و گذار از بهترین جاهای دیدنی نیویورک مانند گشت فیلادلفیا، آبشار نیاگارا، بوستون شهر چینی ها، و همچنین گشت تمام روز در شهر را در برنامه های خود دارد.





:: برچسب‌ها: تورگردی , لوکس ترین تور ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: